CLICK ME

Monday 13 October 2014

Dinner Spagetti Aglio Olio Lagi

malam tadi aku dinner aku masak spagetti aglio olio. masak simple simple sebab pagi tu aku dah masak nasik lemak. makan untuk pagi dan tengahari. ha senang kerja aku. lagipun sotong aku beli aritu ada belen lagi lepas masak sotong sambal tumis. check kat kabinet spagetti pun ada lagi.

ok sap sap. aku pun buat la spagetti aglio olio. aku tak suka makan aglio olio kat luar. bukan sebab tak sedap. tapi sebab tak menepati citarasa aku. lagipun kalau makan kat kedai, seafood diorang letak sikitnya alahai. kalau aku buat sendiri aku boleh letak berkilo kilo seafood udang ke sotong ke kepah ke seafood apa apa je la. tapi kebetulan rumah aku ada sotong je. ok jadi la dari takde kan.








untuk resepi spagetti aglio olio korang boleh klik sini. so ni jela dinner aku malam tadi. mujur laki aku jenis tak pilih makan. lagipun dia memang suka aglio olio. alhamdulillah.




with love,
NHZ



No comments:

Post a Comment